H Κέλλυ δουλεύει πολύ, η Ραφαέλλα ταξιδεύει και η Χριστίνα είναι εργαζόμενη μητέρα... Όλα αυτά δε θέλουν να φαίνονται στο δέρμα τους!
Η Vichy παρουσιάζει τη λύση με το νέο oρό Vichy Idéalia Life Serum, τον πρώτο ορό που σβήνει τα αποτυπώματα του σύγχρονου τρόπου ζωής από την επιδερμίδα και η OgilvyOne επιμελείται την επικοινωνία του με την καμπάνια «Έντονη ζωή, ιδανική επιδερμίδα»!
Οι περισσότερες γυναίκες δουλεύουν πολύ, εκτίθενται στον ήλιο, αγχώνονται, κάποιες καπνίζουν ή ξενυχτούν. Πόσες όμως ξέρουν ότι αυτό «βγαίνει» στην επιδερμίδα τους;
Στα πλαίσια της ενημέρωσης για το σύγχρονο τρόπο ζωής των Ελληνίδων, χρησιμοποιήσαμε την ήδη υπάρχουσα βάση της Vichy και αποτυπώσαμε τις συνήθειες 1.454 Ελληνίδων σε ένα infographic video που αποτελεί ένα δημιουργικό τρόπο, για να συνειδητοποιήσουν όλες πόσο έντονη είναι η καθημερινότητά τους.
Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε την καθημερινότητα τριών πραγματικών γυναικών σε 3 creative testimonials, που αναδεικνύουν τα προβλήματα του σύγχρονου τρόπου ζωής και τον αντίκτυπο που έχει για την επιδερμίδα. Σε αυτές τις γυναίκες μπορούν όλες να αναγνωρίσουν συνήθειες, να ταυτιστούν μαζί τους και κυριώς να καταλάβουν πώς κι η δική τους καθημερινότητα επηρεάζει το δέρμα τους!
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι αναγνωρίζοντας τον εαυτό τους στο πρόσωπο των τριών πρωταγωνιστριών, οι γυναίκες ανακαλύπτουν το μυστικό για να συνεχίσουν να ζουν έντονα, αλλά χωρίς ενοχές, το νέο Idéalia Life Serum.
Τόσο τα testimonials, όσο και το infographic video φιλοξενούνται σε ειδική ενότητα στο site της Vichy. Εκεί μπορεί κανείς να δει το timeline με το πρόγραμμα των πρωταγωνιστριών, αλλά και περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν.
Η καμπάνια επικοινωνήθηκε μέσω Display Advertising, GDN Campaign, YouTube True View, Facebook Social Ads που καλούσαν τις γυναίκες να ταυτιστούν, να βρουν τη λύση και να μιλήσουν για τη δική τους καθημερινότητα, χρησιμοποιώντας το #entonizwi.