Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Friday 14 March, 2014

3 γυναίκες που κάνουν μια #entonizwi ... η Vichy και η ΟgilvyOne δείχνουν πώς δε θα φαίνεται στην επιδερμίδα τους!

H Κέλλυ δουλεύει πολύ, η Ραφαέλλα ταξιδεύει και η Χριστίνα είναι εργαζόμενη μητέρα... Όλα αυτά δε θέλουν να φαίνονται στο δέρμα τους!

Η Vichy παρουσιάζει τη λύση με το νέο oρό Vichy Idéalia Life Serum, τον πρώτο ορό που σβήνει τα αποτυπώματα του σύγχρονου τρόπου ζωής από την επιδερμίδα και η OgilvyOne επιμελείται την επικοινωνία του με την καμπάνια «Έντονη ζωή, ιδανική επιδερμίδα»! 

Οι περισσότερες γυναίκες δουλεύουν πολύ, εκτίθενται στον ήλιο, αγχώνονται, κάποιες καπνίζουν ή ξενυχτούν. Πόσες όμως ξέρουν ότι αυτό «βγαίνει» στην επιδερμίδα τους; 

Στα πλαίσια της ενημέρωσης για το σύγχρονο τρόπο ζωής των Ελληνίδων, χρησιμοποιήσαμε την ήδη υπάρχουσα βάση της Vichy και αποτυπώσαμε τις συνήθειες 1.454 Ελληνίδων σε ένα infographic video που αποτελεί ένα δημιουργικό τρόπο, για να συνειδητοποιήσουν όλες πόσο έντονη είναι η καθημερινότητά τους.   

Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε την καθημερινότητα τριών πραγματικών γυναικών σε 3 creative testimonials, που αναδεικνύουν τα προβλήματα του σύγχρονου τρόπου ζωής και τον αντίκτυπο που έχει για την επιδερμίδα. Σε αυτές τις γυναίκες μπορούν όλες να αναγνωρίσουν συνήθειες, να ταυτιστούν μαζί τους και κυριώς να καταλάβουν πώς κι η δική τους καθημερινότητα επηρεάζει το δέρμα τους! 

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι αναγνωρίζοντας τον εαυτό τους στο πρόσωπο των τριών πρωταγωνιστριών, οι γυναίκες ανακαλύπτουν το μυστικό για να συνεχίσουν να ζουν έντονα, αλλά χωρίς ενοχές, το νέο Idéalia Life Serum. 

Τόσο τα testimonials, όσο και το infographic video φιλοξενούνται σε ειδική ενότητα στο site της Vichy. Εκεί μπορεί κανείς να δει το timeline με το πρόγραμμα των πρωταγωνιστριών, αλλά και περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν.

Η καμπάνια επικοινωνήθηκε μέσω Display Advertising, GDN Campaign, YouTube True View, Facebook Social Ads που καλούσαν τις γυναίκες να ταυτιστούν, να βρουν τη λύση και να μιλήσουν για τη δική τους καθημερινότητα, χρησιμοποιώντας το #entonizwi.