Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Monday 11 May, 2009

250.000 χρήστες προσπάθησαν να φέρουν το Μάρκο πίσω στη Γη!

Space Monkey

Σε μια από τις πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες που έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα, εξελίχτηκε το "Space Monkey", το advergame που σχεδίασαμε για την προώθηση των προγραμμάτων Multi της COSMOTE.

Χωρίς καμία προώθηση από banner campaign, η καμπάνια διαδόθηκε από στόμα σε στόμα και από email σε email, καταφέρνοντας να διαδώσει το μήνυμα της μάρκας και να φέρει περισσότερους από 250.000 μοναδικούς χρήστες να ζήσουν μια 5λεπτη διασκεδαστική εμπειρία για περισσότερες από 365.000 επισκέψεις (Updated June 2009).

Space Monkey newspaper clipping

Η επιτυχία της καμπάνιας οφείλεται στο χιουμοριστικό της σενάριο, σύμφωνα με το οποίο ο Μάρκος, μια μαϊμού που είχε συμμετάσχει σε πειραματικές πτήσεις της NASA στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, χάθηκε στο διάστημα κατά τη διάρκεια μιας μυστικής αποστολής στον Άρη! Έπειτα από 40 ολόκληρα χρόνια, οι επιστήμονες λαμβάνουν έναν αναπάντεχο μήνυμα από τον Μάρκο, ο οποίος ζητά απελπισμένα να γυρίσει στη Γη.

Τα συστήματα επικοινωνίας έχουν χαλάσει, και μιας και τα κονδύλια της NASA έχουν πλέον μειωθεί, οι επιστήμονες στέλνουν στο διάστημα ένα κινητό με συνδρομή στα οικονομικά προγράμματα «Multi» της COSMOTE, προκειμένου ο Μάρκος να μιλήσει μαζί τους και να τους στείλει όσες φωτογραφίες χρειαστεί... Όταν όμως μια παρεμβολή εμποδίσει τον Μάρκο να ακούσει τον αριθμό που πρέπει να καλέσει, αυτός καλεί στην τύχη κάποιον αριθμό, που «τυχαίνει» να είναι ο αριθμός τηλεφώνου του χρήστη που παρακολουθεί το microsite εκείνη τη στιγμή, στη διεύθυνση www.spacemonkey.gr

Space game

Ο Μάρκος στη συνέχεια καλεί τον χρήστη να «οδηγήσει» το διαστημόπλοιό του, πατώντας τα πλήκτρα στο κινητό του. Όταν ο χρήστης άθελά του «τρακάρει» πάνω στους διερχόμενους μετεωρίτες, ο Μάρκος του στέλνει μια αναμνηστική «φωτόου» από τη ζημιά που έκανε...

Αναμνηστική φωτόου

Ο συνδυασμός του ύφους ντοκιμαντέρ με τα στοιχεία ενός παραδοσιακού advergame οδήγησε στη δημιουργία μιας πλούσιας interactive εμπειρίας. Η επικοινωνία των Multi ενσωματώθηκε έξυπνα στο σενάριο, ενώ το διασκεδαστικό gameplay ενδυνάμωσε το engagement των χρηστών με το brand.

Εκτός από την viral διάδοση, η καμπάνια υποστηρίχτηκε πλάγια από ένα ειδικό facebook group που δημιουργήθηκε, με τίτλο «Φέρτε τον Μάρκο πίσω στη Γη!» το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 2.900 «υποστηρικτές».

Space Monkey viral

Συντελεστές:
Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director
Κωνσταντίνα Χατζάκη: Associate Creative Director
Διαμαντής Λασκαρίδης: Flash Designer & Animator
Κωνσταντίνος Δημητριάδης: Art Director
Βύκη Βελιτσού: Account Manager
Στέλλα Ροδοπούλου: Group Account Director
Τεχνική υλοποίηση από τη Realize Productions