2 βραβεία αποτελεσματικότητας απέσπασε χθες βράδυ η OgilvyOne Athens στα βραβεία Effie Hellas 2014.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια του "Love in the end" της Lacta, έφερε στην OgilvyOne και στην Mondelez ένα Gold Effie στην κατηγορία "Γλυκίσματα/Σνακς". Μάλιστα η Mondelez ανακηρύχτηκε και Client of the Year στα Effie Hellas 2014, για τη συνολική συγκομιδή βραβείων και σε άλλες κατηγορίες.
Το Gold Effie του "Love in the end" έρχεται να ολοκληρώσει "γλυκά" το ταξίδι που ξεκίνησε πριν δύο χρόνια με τα γυρίσματα της κρουαζιέρας της ταινίας, περνώντας από την εισπρακτική επιτυχία της ταινίας, τις ιστορικές διεθνείς διακρίσεις της καμπάνιας στα Clio Awards, One Show και Cannes Lions, όπως και στην συνολική της επικράτηση στα Ermis Awards 2013. Ο "καπετάνιος" της κρουαζιέρας, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, ήταν παρών στην χτεσινή βραδιά και γιόρτασε μαζί με τους συντελεστές από Mondelez και OgilvyOne την κατάκτηση αυτού του σημαντικού βραβείου.
Αλλά και η καμπάνια του "Tweeting Bra" για τα Nestle Fitness, κατάφερε να κερδίσει ένα Bronze Effie στην κατηγορία "Cause Related Marketing", σε συνέχεια της διεθνούς βράβευσής της στα New York Festivals.
Η δημιουργικότητα που φέρνει αποτελέσματα, φέρνει στο τέλος και βραβεία. Δεν θα μπορούσαμε παρά να μοιραστούμε την χαρά και τις ευχαριστίες μας προς τους πελάτες μας που μας βοηθούν στην δημιουργία τέτοιων projects.